A
1
Analýza složek skóre kvality
2
Publikováno v rámci Performance and Branding Summit 2016
3
Pavel Jašek, Analytical Consultant, Google (Twitter: @paveljasek)
4
5
Krok 0: Důležitý postup
6
Tento sešit ukazuje, jak dojít k přehledu účtu AdWords podle jednotlivých složek skóre kvality.
7
Tento list Instrukce obsahuje potřebné kroky, abyste do listu KW report zvládli získat své údaje a v dalších listech (Graf: Relevance) je sledovat v přehledných grafech.
8
9
Krok 1: Kopie
10
Vytvořte si kopii tohoto sešitu. V menu Soubor > Vytvořit kopii.
11
12
Krok 2: AdWords skript
13
Do svého AdWords účtu si nasaďte skript od Jakuba Kašparů.
14
Naleznete jej na stránce https://ppc-scripts.eu/nove-metriky-a-sloupce-v-awql/
15
Podmínku na počet impresí klidně snižte z 10 na 0. A časové období na 30 dní.
16
Data budou v listu KW report. Grafy výstupu pak listu Přehled.
17
Krok 3: Další doporučené čtení
18
19
Pavel Jašek (Google): Pokročilá manuální optimalizace kampaní.
20
YouTube video z PBS 2016
21
22
Jan Zdarsa (Google): Jak najít důvody nízkého skóre kvality.
23
noca.cz/zdarsa
24
25
Jakub Kašparů (Lynt): Jak na optimalizaci skóre kvality
26
noca.cz/kasparu
27
28
Google: Best-practice pro využití Skóre kvality při optimalizaci
29
noca.cz/QSbest
30
31
Six things that matter (and don’t) when it comes to quality
32
https://support.google.com/adwords/answer/6167132#4
33
34
Info: Verze
35
v1.0 - 9.6.2016 - První verze k PBS 2016
36
v1.1 - 24.6.2016 - Oprava dat pro CTR a Vstupní stránky (byly přehozeny) (bug objevil @TFoltas)
37
38
39
40
41
42